1r
trimestre 5è 22-23
LLENGUA CATALANA I LITERATURA
Dimensió |
Criteri
d’avaluació |
COMPRENSIÓ LECTORA |
Comprendre texts escrits amb una estructura i vocabulari adients
a la seva edat i respondre autònomament preguntes referides al text. |
EXPRESSIÓ ESCRITA |
Elaborar
habitualment un guió o esborrany abans d’escriure qualsevol tipus de text. |
LLENGUA CASTELLANA I LITERATURA
Dimensió |
Criteri d’avaluació |
COMPRENSIÓ LECTORA |
Comprendre texts escrits amb una estructura i vocabulari
adients a la seva edat i respondre autònomament preguntes referides al text.
|
EXPRESSIÓ ESCRITA |
Elaborar
habitualment un guió o esborrany abans d’escriure qualsevol tipus de
text. |
LLENGUA ANGLESA
Dimensió |
Criteri
d’avaluació |
COMUNICACIÓ ORAL |
Captar
el missatge global i específic de produccions i interaccions orals variades
procedents de diferents
contextos relacionats amb els alumnes i el seu entorn més proper. |
COMPRENSIÓ LECTORA |
Comprendre poemes,
cançons, llegendes, refranys o dites
escrits. |
EXPRESSIÓ ESCRITA |
Elaborar
textos escrits senzills tant en suport paper com digital segons un model i
tenint en compte el destinatari, el tipus de text i la finalitat
comunicativa. |
LITERÀRIA |
Reproduir oralment
poemes, cançons o breus textos dramàtics atenent a la pronunciació, ritme,
entonació. |
PLURILINGÜE |
Mantenir una actitud
de respecte cap a les persones que parlen altres llengües i interès per
comprendre-les a la vegada que per les persones que intenten expressar-se en
llengua anglesa malgrat els errors. |
LLENGUA FRANCESA
Dimensió |
Criteri
d’avaluació |
COMUNICACIÓ ORAL |
Sap
utilitzar les funcions bàsiques del llenguatge: saludar, acomiadar-se,
felicitar, disculpar-se, demanar permís, donar les gràcies, suggeriments i
expressar estats d'ànim. |
COMPRENSIÓ LECTORA |
Comprendre
textos literaris senzills escrits: contes, poemes, cançons... preferiblement
amb suport àudio. |
EXPRESSIÓ ESCRITA |
Produeix,
amb el suport de pautes, frases simples, ben estructurades i enllaçades amb
signes de puntuació. |
PLURILINGÜE |
Conèixer els trets
identificatius de la cultura francesa i la seva llengua. |
MATEMÀTIQUES
Dimensió |
Criteri d’avaluació |
RESOLUCIÓ DE PROBLEMES |
Representar un problema de manera gràfica per mitjà d'un
dibuix, mapa mental… |
CONNEXIONS |
Plantejar preguntes problema amb facilitat en diferents
situacions o observacions de l’entorn proper (escola, ciutat, etc) |
CONEIXEMENT DEL MEDI
Dimensió |
Criteri
d’avaluació |
MÓN ACTUAL |
Planificar
un desplaçament, seguint l'estructura, d'una estada temporal curta en un lloc
proper i valorar equilibradament, de forma sostenible, els condicionants
d'espai, temps i diners. |
CIUTADANIA |
Mostrar-se sempre molt participatiu/va
en les assemblees de classe afavorint un clima de respecte i bona
convivència. |
ÀMBIT ARTÍSTIC: MÚSICA
Dimensió |
Criteri
d’avaluació |
PERCEPCIÓ COMPRENSIÓ I
VALORACIÓ |
Utilitzar elements
bàsics i estratègies dels llenguatges visual, corporal i musical per
comprendre i valorar les produccions artístiques. |
INTERPRETACIÓ I PRODUCCIÓ |
Interpretar cançons
i danses apreses utilitzant les tècniques bàsiques de la veu i del moviment. |
IMAGINACIÓ I CREATIVITAT |
Comunicar de forma
visual, sonora i corporal coneixement, pensament, emocions i experiències,
tot aplicant i combinant les possibilitats de comunicació del cos, dels sons,
de les músiques, de les imatges, dels objectes, de les figures geomètriques i
dels recursos digitals. |
ÀMBIT ARTÍSTIC: PLÀSTICA
Dimensió |
Criteri
d’avaluació |
PERCEPCIÓ COMPRENSIÓ I
VALORACIÓ |
Utilitzar amb precisió elements bàsics del
llenguatge visual amb tècniques i eines artístiques (com l'esbós, el papel
picado o la simbologia) per a expressar-se. |
ÀMBIT D’EDUCACIÓ FÍSICA
Dimensió |
Criteri
d’avaluació |
ACTIVITAT FÍSICA |
Resoldre
situacions motrius de forma eficaç en la pràctica d’activitats físiques. |
HÀBITS SALUDABLES |
Mostrar
hàbits saludables en la pràctica d’activitats físiques i en la vida
quotidiana. |
JOC MOTOR I TEMPS DE LLEURE |
Participar
en el joc col·lectiu de manera activa mostrant-se respectuós amb les normes i
els companys. |
DIGITAL
Dimensió |
Criteri
d’avaluació |
TRACTAMENT DE LA INFORMACIÓ I
ORGANITZACIÓ DELS ENTORNS DE TREBALL I D’APRENENTATGE |
Conéixer i
utilitzar l'entorn de l'office 365 i les seves aplicacions de forma àgil i
eficaç en les activitats proposades. |
COMUNICACIÓ INTERPERSONAL I
COL·LABORACIÓ |
Utilitzar
amb eficàcia l'entorn de col·laboració i tenir interès per participar en
grup. |
EDUCACIÓ EN VALORS
Dimensió |
Criteri
d’avaluació |
INTERPERSONAL |
Mostrar actituds de respecte actiu
envers les persones, companys, mestres i tot el personal que treballa a
l'escola. |
APRENDRE A APRENDRE
Dimensió |
Criteri
d’avaluació |
APRENENTATGE INDIVIDUAL |
Organitzar les propostes setmanals
d'aprenentatge, i dur-les a terme satisfactòriament en el temps que les ha
planificat de manera autònoma. |
ACTITUD POSITIVA VERS
L’APRENENTATGE |
Mostra sempre una actitud activa i participativa
davant les propostes i activitats d'aprenentatge, mostrant el desig de continuar
aprenent. |
ÀMBIT D’AUTONOMIA, INICIATIVA PERSONAL I EMPRENEDORIA
Dimensió |
Criteri
d’avaluació |
AUTOCONCEPTE |
Expressar les seves opinions i raonar amb
diversitat d'arguments, i és capaç de modificar-les, si s'escau, desprès de compartir-les. |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.