dijous, 12 de juny del 2014

Excursió Sant Maurici-Refugi Amitges

Ens n’espera una.. Només llevar-nos varem preparar la motxilla per la ruta, després d’esmorzar de valent ja ens esperaven els taxis 4x4 per desplaçar-nos fins a l’estany de Sant Maurici. Quan varem arribar ja era l’hora de l’esforç, el companyerisme i molta il•lusió per arribar al refugi Amitges. El camí se’ns va fer més planer perquè vam jugar amb la neu i estàvem rodejats d’un entorn privilegiat. Una vegada al refugi, vam poder gaudir d’un bon i merescut dinar i vam passar la tarda fent jocs de taula, lliscant per la neu i fent una petita excursió pel llac d’Amitges . Després de sopar el grup de la ‘bona nit’ van preparar un role play per fer-nos reflexionar sobre els nostres prejudicis i ser millors persones. A l’acabar, abans d’anar a dormir, vam revisar el dia i vam dir:
 -Una ruta és com la vida, hi haurà patiments, però si t’esforces aconseguiràs els teus objectius.
 -El camí amb bona companyia és més planer.
 -Si et proposes una cosa i hi poses empeny, l’aconseguiràs...