dimarts, 17 de juny del 2014

Coneixem el Delta damunt la bicicleta

Joc de nit, nit d'estels i cançó
Ahir, després de sopar, vam cantar el lema de l'any "sembra esparança" i vam jugar al joc de les targetes que havien preparat els responsables de "festes i excursions". Aquest joc consistia en estratègia i treball d'equip. Quan es va acabar el joc vam ajeure'ns al camp de futbol i el Jordi Clariana ens va explicar diferents estels del cel. Va ser un moment molt bonic. Abans d'anar a dormir vam escoltar "Obra els ulls" i cap a dormir.

Dia de bicicleta
Avui ens hem aixecat d'hora i, amb pijama, hem anat a fer una mica de "juerga" per despertar-nos, ballant tots a la pista al ritme d'uns companys. Hem esmorzat i hem anat a visitar l'ecomuseu de Deltebre. El més impressionant ha estat veure l'aquari i el silur. I després ha començat la bicicletada fins arribar a l'illa de Gràcia. Allí hem vist tarongers i hem fet una manualitat amb fulles de canyissar. Hem construït vaixells de desitjos que hem llençat a l'Ebre. Hem estat tot el matí damunt d'una bicicleta, amb ganes d'arribar a l'alberg per anar a dinar! Després de menjar una mica, hem tornat a pujar a la bici i ens hem posat a pedalar una altra vegada, fins arribar a la platja de la Marquesa. Avui les ones eren xulíssimes, ens hem posat a l'aigua i hem disfrutat molt. De tornada hem pedalat amb pluja. Tots hem arribat molt cansats i amb molta gana! Dutxa, partit de futbol contra el col·le de Sabadell que està al nostre alberg i hem anat a sopar. Ara mateix comencem la "disco"! Bona nit!!!

Periodista de 5è B: Mar Gabarró

10 quilòmetres al matí i 20 a la tarda. Avui hem vist arròs, tarongers, molts ocells, dunes, canals, ous de caragol poma, barraques... Ja som uns experts amb paisatge del Delta. L'aventura: la pluja de tornada amb soroll de trons a la vora. Tots contentíssims, un xic cansats, no ho negarem, però satisfets. Segur que encara queden forces per ballar i fer el ganàpia aquesta nit. Demà, seguim.