dilluns, 2 de juny del 2014

PELEGRINATGE A MONSERRAT, PROVA SUPERADA!!

Roser: molt bé, molt xulo. Repetiré!
Laia: molt guapo, pensava que em cansaria més.
Eduard: primer vaig passar fred, després calor. Una experiència inoblidable i espero repetir-ho l’any vinent amb la ruta llarga.
Àneu: no em vaig cansar, estava hiperactiva de nit per la muntanya!
Maria: m’ho vaig passar molt bé perquè pensava que no podria i al final vaig arribar.
Paula: va ser molt guai que m’acompanyés la mare perquè ella mai havia fet muntanyisme, s’ho va passar molt bé i es va ficar molt contenta d’ haver-me acompanyat. Vam adelantar a moltes persones amb l’Anna, la Mar, la Maria, la Carmen... Pel camí vam veure sortir el sol per les muntanyes de Montserrat.
Mar: va ser el meu primer dia de pelegrinatge i aquesta va ser una molt bona ocasió per provar-ho! M’ho vaig passar súper bé!
Lucia: va ser una experiència inoblidable  veure surti el sol  i coses com aquest.
A mes en Francesc parava tots els cotxes que trobava i no arribàvem mai.
Ares: anar de pelegrinatge a Montserrat em va fer molta il·lusió, perquè sempre hi havia volgut anar. La experiència del primer cop no l’oblidaré mai! I a més l’ambient dels companys i els amics, els professors i els monitor del meu esplai em van ajudar encara més.
Pel camí vam veure sortir el sol, una cosa que quasi mai veiem, pel mar que no es veia gaire. I no us penseu que anàvem només els de maristes Montserrat, no. Anàvem tots els col·legis de Catalunya junts, i algunes persones com jo van poder fer amistats (jo amb un germà marista).
En resum, quan vaig arribar a Montserrat estava (a més de morta de son) molt contenta.
Va ser  una experiència inoblidable. L’any que ve  em veig amb moltes ganes de fer l’excursió llarga!
Anna: el que més em va agradar del pelegrinatge va ser veure sortir el sol des de dalt de les muntanyes i que la meva mare m’acompanyés.
Aleix: Ha sigut una experiència molt xula i m’ha agradat tant que estic pensant si fer la llarga l’any que bé.
Alfons: el més fantàstic de la meva vida tot i que és molt cansat vull tornar a fer la curta per prepararme per la llarga de aquí dos anys.
Marta: el que em va agradar més va ser veure sortir el sol i estar amb els companys
Llorenç: em va agradar molt aquest pelegrinatge marista. Va ser molt dur però va ser molt “xulo”
Carmen: Em va agradar molt aquest pelegrinatge marista perquè vam veure sortir el sol a Montserrat i perquè vaig poder llegir a missa.
Meri: em va agradar molt del pelegrinatge les baixades des de les muntanyes perquè eren molt empinades, també me va agradar veure sortir el sol.

Víctor G: A mi lo que em va agradar va ser veure sortir el sol, fer tot el recorregut fins asta Montserrat, tots els jocs que vam fer, i sobre tot, dormir al pavelló. Va ser una de les meves millors experiències que vaig viure en la meva vida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.