dimecres, 8 d’octubre del 2014

Súper contents de les convis

El dijous i el divendres passats vam anar a l’Espluga de Francolí. Per començar, el matí del dijous el vam passar als Camps Elisis de Lleida per gaudir de jocs fantàstics. Després vam agafar al tren i cap a l’Espluga. Vam dinar per grups a un parc i després vam anar caminant a l’alberg.

Quan vam arribar a l’Alberg Jaume I vam decidir els grups de l’habitació. Ens vam instal·lar i vam fer una activitat sobre l’acollida, la comunicació i la confiança.  Hi havia diferents proves a cada espai. Després de berenar vam pintar uns murals gegants amb pintura per expressar el que havíem viscut. Vam acabar plens de color! Després vam sopar: sopa i pollastre. Més tard vam fer el joc de nit que consistia en fer dos equips, i cada equip tenia una bandera que amagava i els altres havien de trobar. El bona nit el vam fer sota les estrelles. Un moment de silenci, una frase i una cançó. Després ens en vam anar a dormir però no callava ningú i el guàrdia de l’alberg ens va renyar.

L’endemà a primera hora la Mari Lujan ens va ensenyar un exercici de concentració, de ioga: la salutació al sol. Llavors vam esmorzar i ens vam preparar la motxilla. Amb les motxilles fetes ens vam reunir a les escales i ens van explicar el joc del matí que consistia en descobrir diferents personatges. Per això havíem de trobar els nostres professors que estaven amagats per la zona i després de fer la prova ens donaven una pista sobre el personatge que ens havia tocat. Per acabar el joc vam fer teatre explicant qui era el nostre personatge. Per descansar vam fer un partidet de futbol que va durar molt poc.

Abans de dinar vam fer una celebració. Vam compartir els murals que havíem pintat el dijous, i vam escriure una carta a Jesús, a la vida, explicant els nostres somnis. Estàvem tots amb silenci i concentrats, estirats pel pati. Per tal que es complissin els somnis vam acabar enviant bombolles de sabó al cel. Guapíssim!

Després de dinar vam anar a la Cova de la Font Major, eren impressionants. Són molt grans, més de 7km, i allí dins vam aprendre un munt de coses sobre la prehistòria i de manera molt guai. Després de berenar vam revisar els dos dies i al vespre vam tornar amb tren cap a Lleida súper contents de les convivències.