dimecres, 5 de juny del 2024

COLÒNIES 5è-Delta de l'Ebre

DIVENDRES 7 DE JUNY

Últim dia de colònies on vivim moments especials...un d'ells ha estat quan hem cantat la cançó d'aniversari a dos companys nostres; la Cloe i l'Oriol...els nens i nenes que són molt detallistes els hi han preparat un llibret amb missatges. Amb aquesta bonica manera de començar el dia hem encarrilat l´última activitat; el passeig amb barca pel Delta.

Us deixem imatges perquè ja veureu que ens hem animat una mica al passeig...i també hem animat a ballar a les altres barques 😂😂😂...

Gràcies per estar atents i atentes al BLOG, una experiència més que ens emportem a les nostres vides. Agrair a la casa i als diferents monitors/es i professors/es l'acompanyament i l'estima en aquesta aventura.

Fins la propera!

Us compartim el vídeo dels últims moments

DIJOUS 6 DE JUNY

Comencem el dia amb un bon esmorzar! Ens cuiden molt bé en aquest alberg 😋  i sense perdre n'hi un minut ja ens fiquem el casc i montem a la bici que ens acompanyarà tot el dia. En primer lloc, anem a visitar Delta Polet, a sota veureu quasi 100 imatges i el vídeo de l'experiència.

Felicitar Delta Polet pel tracte i el treball que estan fent amb les activitats proposades en reconeixement a la tasca de descobrir el cultiu tradicional de l'arròs, l'ecosistema i la riquesa del Delta. Un gran exemple d'estimar la nostra terra que hem viscut de primerà mà.

De cara a la tarda, tornem a agafar les bicis i ens preparem per anar amb caiac, una altra activitat més on hem rigut molt i més d'un i d'una els hi ha tocat remar de valent...ja us explicarem les anècdotes quan arribem a casa!

Ara ens espera una nit de disco i un comiat nocturn per afrontar l'últim dia!

Ens aquest link o clica a la imatge podràs veure les fotos del Delta Polet i kayak amb Riu de l'Ebre

Aquí podeu veure el vídeo del Delta Polet

Aquí podeu veure com anem amb caiac

DIMECRES 5 DE JUNY

Comencem la nostra aventura i anem cap al Delta de l'Ebre. Després d'un viatge de 2 hores fem una parada a la platja del Trabucador. En aquest magnífic espai, ens fem una primera remullada per agafar forces! Abans de dinar teníem la primera visita a MónNatura Delta de l'Ebre. MónNatura és un gran centre pensat per entendre i gaudir de la màgia del Delta; la pesca tradicional, l'observació dels ocells, conduir una barca amb la seva perxa i veure el procés de la sal. Amb totes aquestes activitats, vam fer gana i vam dinar.

A la tarda, ens vam situar a l'Alberg ens vam instal·lar a les habitacions i vam conèixer l'espai de joc que podíem gaudir. A la nit ens va acompanyar el joc divertidíssim de la Hydra i alguna sorpresa més. Temps per dedicar-nos unes paraules boniques amb un bona nit preciós!

Ens veiem demà!

Podeu veure les imatges dels Primers Moments

Aquí podeu veure el vídeo